Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 14:04:37 +0200

Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15252 
aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Laasme küla, 14180 
Puurmani-Tabivere tee // Puurmani alevik, 14179 Puurmani-Jüriküla-Kirna tee 
// Jõgeva mnt 1 // Meierei tee // Tallinna maantee // Tallinna mnt 1 // 2 // 
4/1 // Tartu mnt 1 (Puurmani keskuse ala) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust ehitusprojektile.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27214220>  (menetlus nr: 
466580), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (ENNO KÕUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister